spacer
spacer
Tilbage til weboversigt
spacer spacer

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

spacer
#11 // Kræftens Bekæmpelse / kampagne
spacer
Eksamensopgave. En hvervekampagne til Kræftens Bekæmpelse med fokus på unge kræftpatienters fysiske rammer ifm. en indlæggelse og dennes betydning for det samlede behandlingsforløb. Hvervekampagnen henvender sig til indsamlere i samme aldersgruppe grundet gode chancer for identificering hos samt stærke sympatiske virkning på bidragsydere. Logoet er implementeret i kampagnenavnet, farverne lilla og gul skal associere hhv. dybde/empati såvel som håb/lys forude. Fakta er i kolde, dokumentariske blålige farver og gengiver både en ung patient og plejerskes oplevelser. Udført som liporello-foldet brochure, der fungerer som plakat og hverve-talon samt annoncer, gocart-kort og indsamlingsbøsse.
spacer logo spacer
grafik web emballage rgs kontakt spacer
spacer
spacer
spacer

case #11 // grafik

spacer